Általános Szerződési Feltételek
1. A SZOLGÁLTATÁS ÉS/VAGY MEGBÍZÁS TÁRGYA, AZ ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK TARTALMA, SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE.
1.1 Dankó Istvánó Egyéni vállalkozó (Székhely: 3600 Ózd, Bolyki Főút 51., Adószám: 66171706-2-25 OTP Bank: 11734121-20049320-00000000 továbbiakban: Szolgáltató) a szolgáltatásaira és/vagy megbízásaira előfizető és/vagy megrendelő (továbbiakban: Előfizető, Megbízási Szerződések esetében a továbbiakban: Megrendelő) részére a Szolgáltatási Szerződésben (továbbiakban: Szerződés) meghatározott szolgáltatásokat biztosítja, illetve a Megbízási Szerződésben (továbbiakban: Mb. Szerződés) vállalt munkákat (továbbiakban: megbízásokat) a Mb. Szerződésben rögzített határidőn belül elvégzi, az érvényes árlistában és a jelen Általános Szerződési Feltételekben (továbbiakban: ÁSZF) foglalt feltételek szerint. Mb. Szerződésnek illetve Szerződésnek minősül az a Szolgáltató részéről aláírt és Iktatási számmal ellátott Árajánlat tárgyú dokumentum is (továbbiakban: Árajánlat), melyet az Előfizető és/vagy Megrendelő kifejezett ráutaló magatartásável elfogad jelen ÁSZF 1.5, 1.6 és 1.7 pontjai szerint meghatározott módokon.
1.2 A szolgáltatás a Szerződés Szolgáltató és Előfizető által történ aláírása vagy az Internetes (Online) rendelés esetében a megrendelés folyamatának végigvitelével valamint a szolgáltatás első esedékes díjának kézpénzben történő megfizetésével avagy folyószámlára történő átutalásával, FREE ingyenes csomag rendelése esetén Internetes (Online) megrendelés folyamatának végigvitelével valamint a Tárhely vezérlő felületre történő első belépést követően jön létre. A Szerződésben illetve a mindenkori a http://wwwl.ugyfelkapum.hu oldalon közzétett aktuális árlistában foglalt díj kifizetése után a Szolgáltató a Szerződésben megrendelt szolgáltatásokat biztosítja, azáltal, hogy a hozzáféréseket és a szükséges információkat az Előfizető részére e-mailben elküldi.
A Szolgáltató érvényes rendelés elfogadásához az alábbi a Megrendelő által a rendelés folyamán megadott személyes illetve céges adatokat - továbbiakban Ügyféladatok - tárolja és rögzíti a http://wwwl.ugyfelkapum.hu címen üzemelő Ügyfélrendszerben, valamint a https://mail.tarhely-ozd.hu tárhelyvezérlő rendszerben valamint a Szolgáltató által hivatalos számla készítésére alkalmas számlázó programban:
1.3 Adatnak minősül minden olyan fájl vagy elektronikus tartalom, amely nem Ügyféladat, és a Szolgáltató szerverein a Szolgáltatótól bérelt virtuális tárhelyen - továbbiakban Tárhelyen -, illetve ezen fájl vagy elektronikus tartalom másolata biztonsági mentés formájában a Szolgáltató szerverein van tárolva.
1.4 FREE tárhelycsomag megrendelésének esetén a Szolgáltató a rendelés rögzítését követő 48 órán belül a szolgáltatásokat biztosítja oly módon, hogy a hozzáféréseket és a szükséges információkat az Előfizető részére e-mailben elküldi.
1.5 A megbízás a Megbízási Szerződés Szolgáltató és Megrendelő által történt aláírása után valamint a Megbízási szerződésben foglalt díj 50%-nak kézpénzben történő kifizetésével avagy folyószámlára történő átutalásával, vagy a Megrendelő által a Szolgáltató felé történő kifejezett ráutaló magatartásával valamint a Megbízási szerződésben foglalt díj 50%-nak kéz-pénzben történő kifizetésével avagy folyószámlára történő átutalásával jön létre. Jelen ÁSZF 1.7 pontja szerinti egyedi elbírálás esetén a megbízás, a Megrendelő által a Szolgáltató felé történő kifejezett ráutaló magatartásával jön létre.1.6 A megbízás folyamán a Megrendelő által a Szolgáltató felé történő kifejezett ráutaló magatartását a Megrendelő a Szolgáltatónak e-mail vagy fax útján küldött szabad formátumú levél formájában fejezi ki a Szolgáltató felé, mely levél a továbbiakban Megbízási szerződésnek minősül amely levelet a Szolgáltató válaszlevél útján visszaigazol. Amennyiben a Megrendelő a korábban a Szolgáltató által kizárólag a Megrendelőnek szóló Mb. Szerződésben szereplő szolgáltatásokat rendeli meg, és a megrendelést megerősítő levelet a Mb. Szerződésben szereplő kapcsolattartást biztosító e-mail címtől vagy fax számtől eltérő e-mail címről vagy fax számról küldi, akkor a Megrendelő által küldött válaszlevélben a Megrendelőnek hivatkoznia kell a Mb. Szerződés Iktatási számára.1.7 A Szolgáltató jogosult a Megbízási szerződésben foglalt díj 50%-nak kézpénzben történő kifizetésétől avagy folyószámlára történő átutalásától eltekinteni egyedi elbírálás alapján új ügyfelek esetében vagy szintén egyedi elbírálás esetében a már meglévő avagy korábbi ügyfelei esetében.1.8 A megrendelt munkákat a Megbízási szerződésben a Szolgáltató és Megrendelő által rögzített határidőn belül elvégzi, és Megbízási szerződésben vagy Megbízásban rögzített díj kifizetése után a Szolgáltató használatra kész állapotban átadja a hozzáférési adatokkal egyetemben a Megrendelő részére.
2. A SZOLGÁLTATÓ JOGAI ÉS KÖTELESSÉGEI. 2.1 A Szolgáltató köteles a Szerződésben és/vagy Mb. Szerződésben megadott szolgáltatások biztosítására havi 99%-os rendelkezésre állás mellett, illetve munkák határidőn belüli elvégzésére. A rendelkezésre állás számításába nem tartoznak bele az előre bejelentett karbantartások a Vis major és az esetleges 3. fél által biztosított szolgáltatások. 2.2 A Szolgáltató köteles a megrendelt szolgáltatásokat a megrendeléstől számított 8 munkanapon belül biztosítani, illetve a megrendelt megbízásokat határidőn belül teljesíteni. Kivételt képeznek azok a kiegészítő, harmadik fél által nyújtott szolgáltatások és/vagy megbízások, melyeket a Szolgáltató közvetít az Előfizető és/vagy Megrendelő felé. Ezen szolgáltatások és/vagy megbízások kezdete a harmadik fél hatáskörébe tartozik. 2.3 A Szolgáltató az Előfizető és/vagy Megrendelő részére az Ügyfélszolgálati nyitva tartási időben térítésmentesen nyújt technikai és használati segítséget a Szolgáltatónál előfizetett szolgáltatás használatában telefonon vagy elektronikus levél formájában. A Szolgáltató nem nyújt semmilyen formában technikai és használati segítséget harmadik fél oldali rendszerhez. Az ügyfélszolgálat nyitvatartása és elérhetőségei a http://wwwl.ugyfelkapum.hu oldalon a Kapcsolat menüpont alatt taláhatóak. 2.4 A Szolgáltató jogosult az érvényes árlistában megadott díjakat az Előfizető és/vagy Megrendelő felé kiszámlázni. A számlázási folyamat a díjfizetési ciklus első esedékes tárgyhavának 1 napján kezdődik, kivételt képeznek a használat mértékéhez kötött díjak, melyek számlázási folyamata a tárgyidőszak végénkezdődik.
2.4.1 A számlázási folyamat a használat mértékéhez kötött díjak esetében a következőképpen alakul:
- tárgyidőszak utolsó napját követő első munkanapon a elkészül a hivatalos számla melyet 2-3 munkanapon belül Postai úton normál levél küldeményként juttatunk el az Előfizetőnek és/vagy Megrendelőnek az általa megadott levelezési címre (amennyiben ez a jelen bekezdésben megjelölt határidőn belül nem történik meg, haladéktalanul keresse fel Ügyfélszolgálatunkat a http://wwwl.ugyfelkapum.hu oldalon található Kapcsolat menüpont alatti elérhetőségek egyikén) ;
- az Előfizető és/vagy Megrendelő köteles a számlán szereplő fizetési határidőik az számlán szereplő díjat a Szolgáltató felé megfizetni.
2.4.2 A számlázási folyamat a NEM a használat mértékéhez kötött díjak esetében Díjbekérési rendszeren alapul. Díjbekérő a Szolgáltató weboldali rendszere (továbbiakban Ügyfélrendszer) által generált elektronikus és nyomtatható, egyedi azonosítóval ellátott dokumentum. A Díjbekérő önmagában NEM alkalmas bármely hatóságnál költség igazolására vagy elszámolására illetve bármily adóügyi bizonylat helyettesítésére vagy akként történő felhasználására. A Díjbekérő csakis a Dankó István Egyéni Vállalkozonálnél képezheti számlázási ügyek intézésének részét. A Díjbekérőt az Előfiető és/vagy Megrendelő a Szolgáltató által üzemeltetett Ügyfélrendszerében létrehozott fiókjában érheti el, tekintheti meg, és onnan nyomtatthatja ki. A Díjbekérési rendszeren alapuló számlázási folyamat a következőképpen alakul:
- a Szolgáltató Ügyfélrendszere az Előfizető és/vagy Megrendelő részére elkészíti új szolgáltatás(ok) megrendelése esetén a rendelés végigvitelét követően, már korábban megrendelt aktív szolgáltatás(ok) esetében a díjfizetési ciklusnak megfelelően az esedékes tárgyhónap 1 napján az általa megrendelt szolgáltatás(ok)ról az esedékes Díjbekérőt;
- az Előfizető és/vagy Megrendelő erről értesítést kap az általa az Ügyélrendszerbe történő regisztrálása során megadott e-mail címre;
- az Előfizető és/vagy Megrendelő a Szolgáltató Ügyfélrendszerébe saját fiókjába belépve tekintheti meg esedékes Díjbekérőit, az ott található információk segítségével Banki átutalás vagy Személyesen, kézpénzes befizetés útján egyenlíti ki a Díjbekérőn szereplő általa megrendelt szolgáltatások díjait, átautaláskor illetve befizetéskor hivatkozva a Díjbekérőn szereplő Díjbekérő azonosítóra (ID). A DÍJBEKÉRŐN SZEREPLŐ FIZETÉSI HATÁRIDŐT ELMULASZTÁSA ESETÉN JELEN ÁSZF 7.5 PONTJA ALAPJÁN A SZOLGÁLTATÓ AZ ELŐFIZETŐ ÉS/VAGY MEGRENDELŐ RÉSZÉRŐL KEZDEMÉNYEZETT FELMONDÁSNAK TEKINTI, ÉS AZ ELŐFIZETŐ ÉS/VAGY MEGRENDELŐ ÁLTAL NEM RENDEZETT DÍJBEKÉRŐN SZEREPLŐ SZOLGÁLTATÁSOKAT A SZOLGÁLTATÓ A DÍJBEKÉRŐN SZEREPLŐ FIZETÉSI HATÁRIDŐ LEJÁRTÁT KÖVETŐ KÖVETKEZŐ NAPTÁRI NAP ELSŐ PERCÉVEL AUTOMATIKUSAN MEGSZÜNTETI!;
- a rendszerben az átutalást vagy kézpénzes befizetést követő munkanap 24. órájáig az átautalásban hivatkozott azonosítójú Díjbekérő adatlapján a Tranzakciók elnevezésű táblázatban meg fog jelenni "Fizetés" megjelöléssel az Előfizető és/vagy Megrendelő befizetése (amennyiben ez a jelen bekezdésben megjelölt határidőn belül nem történik meg, haladéktalanul keresse fel Ügyfélszolgálatunkat a http://wwwl.ugyfelkapum.hu oldalon található Kapcsolat menüpont alatti elérhetőségek egyikén) ;
- a Szolgáltató elkészíti a Díjbekérőn szereplő tételekről a hivatalos számlát, melyet normál Postai levél küldemény formájában juttat el az Előfizető és/vagy Megrendelő részére az átutalás a Díjbekérő adatlapján, Tranzakciók elnevezésű táblázatában "Fizetés" megjelölésű sorban szereplő tranzakciónál megjelenő "Dátum"-hoz képest 2-3 munkanapon belül (amennyiben ez a jelen bekezdésben megjelölt határidőn belül nem történik meg, haladéktalanul keresse fel Ügyfélszolgálatunkat a http://wwwl.ugyfelkapum.hu oldalon található Kapcsolat menüpont alatti elérhetőségek egyikén). 2.5 A Szolgáltató jogosult a szolgáltatást és/vagy megbízást szüneteltetni, és a Szerződést és/vagy Mb. Szerződést azonnali hatállyal felmondani, amennyiben az Előfizető és/vagy Megrendelő az alábbi előírásokat megszegi: 2.5.1 Tilos a WEB tárterületen törvénybe ütköző, pornográf, szerzői jogokat vagy a jó ízlést sértő anyagok elhelyezése; 2.5.2 Tilos a WEB tárterületen olyan programkód elhelyezése, ami kárt okozhat vagy nem alkalmas osztott rendszeren való futtatásra; 2.5.3 Tilos az Interneten kéretlen reklám célú e-mail-ek küldése(SPAM) valamint más felhasználók zaklatása; 2.5.4 Általában tilos az Internet Etikai Kódexének (Netikett) megsértése. 2.6.1 A Szolgáltató a tőle elvárható gondossággal óvja az Előfizető és/vagy Megrendelő által a Szolgáltató szerverein elhelyezett Adatokat és Ügyféladatokat, azonban nem vállal felelősséget az Adatokért és az Ügyféladatokért, sem az Adatok és az Ügyféladatok, beleértve e-mail, ftp stb., elvesztéséből származó károkért. A Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal az Előfizető és/vagy Megrendelő tárhelyére feltöltött és ott tárolt adatokért, valamint az Előfizető és/vagy Megrendelő tárhelyén üzemeltetett weboldalakért, webáruházakért vagy bármilyen más programokért, tartalmakért (kivételt képez ez alól jelen ÁSZF 9.13.1 pontjában tárgyalt eset).2.6.2 A Szolgáltató minden tőle telhetőtmegtesz az általa nyújtot szolgáltatások folyamatosságának fenntartásáért, de az esetleges szolgáltatáskiesésekből esetlegesen keletkező anyagi vagy egyéb terészetű károkért a Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal.2.7 A Szolgáltató jogosult az Előfizető és/vagy Megrendelő Ügyféladatait nyilvántartásában szerepeltetni, azonban azokat harmadik félnek az Előfizető és/vagy Megrendelő írásos jóváhagyása nélkül nem adhatja át. Kivételt képez a törvényi kötelezettség adatszolgáltatásra és a 3.6 pontban leírt eset.2.8 A szolgáltató jogosult az Előfizető és/vagy Megrendelő érdekeinek csorbulása nélkül, a szerződés megkötésekor a szolgáltatás és/vagy megbízás paramétereinél nem rosszabb minőségű szolgáltatás és/vagy megbízás ellenében Adatait és Ügyféladatait a szolgáltatás és/vagy megbízás teljesítését harmadik fél részére átadni.2.9 A Szolgáltató jogosult a FREE tárhelycsomagot megrendelő Előfizető esetében, az Előfizető előzetes értesítése vagy beleegyezése nélkül az Előfizető megrendelését, Adatait valamint a megrendelés folyamán megadott Ügyféladatokat törölni amennyiben az Előfizető a részére e-mailben elküldött adatokkal 72 órán belül a http://wwwl.ugyfelkapum.hu címen található Tárhelyvezérlő felültre nem lép be, vagy ez idő alatt a http://wwwl.ugyfelkapum.hu/mod.php?mod=mail&mode=contact oldalon található elérhetőségeink egyikén belépési sikertelenségét esetleges akadályoztatását előre nem jelzi várható belépési időpontjának mint aktiválási határidő megjelölésével.2.10 A Szolgáltató jogosult a FREE tárhelycsomagot használó Előfizető esetében amennyiben az Előfizető 30 naptári naponta minimum 1 alkalommal a http://wwwl.ugyfelkapum.hu címen található Tárhelyvezérlő felültre nem lép be, az utolsó belépést követő 31. naptári nap 21.00 -kor az Előfizető által igénybe vett free tárhelycsomag szolgáltatása megszüntetésére, az ott található Adatok valamint az Ügyféladatok törlésére.2.11 A Szolgáltató bármely előfizetési csomag esetén - amennyiben Díjbekérő alapján díjfizetés elmulasztása miatt történt a tárhelyszolgálatatás megszüntetésre - a tárhelyen tárolt Adatokat a tárhely megszüntetésének kezdő időpotjától számítva, 15 napig megőrzi, mely Adatok visszaállítására a mindenkori árlista alapján kiszámlázott díj megfizetését követően van lehetőség. A tárhely megszüntetésétől számított 16. nap első percével a szolgáltató a megszüntetett tárhelyen tárolt Adatokat visszavonhatattlanul törli.
3. AZ ELŐFIZETŐ ÉS/VAGY MEGRENDELŐ JOGAI ÉS KÖTELESSÉGEI. 3.1 Az Előfizető és/vagy Megrendelő jogosult az általa megrendelt szolgáltatások és/vagy megbízások igénybevételére a nap 24 órájában, az év 365 (szökőév esetében 366) napján. 3.2 Az Előfizető és/vagy Megrendelő köteles a szolgáltatások és/vagy megbízások igénybevételéhez szükséges hardver, szoftver és telekommunikációs feltételeket biztosítani. 3.3 Az Előfizető és/vagy Megrendelő köteles a megrendelt szolgáltatásokat és/vagy megbízásokat előírásszerűen használni, ellenkező esetben a Szolgáltató jogosult a szolgáltatást és/vagy megbízást szüneteltetni, vagy a Szerződést és/vagy Mb. Szerződést azonnali hatállyal felmondani. A hibás vagy helytelen használatból eredő károkért az Előfizető és/vagy Megrendelő felelősséggel tartozik. Az Előfizető és/vagy Megrendelő teljes büntetőjogi felelősséget vállal a tárhelyére feltöltött és ott tárolt adatokért, valamint az Előfizető és/vagy Megrendelő tárhelyén üzemeltetett weboldalakért, webáruházakért vagy bármilyen más programokért, tartalmakért. 3.4.1 Az Előfizető és/vagy Megrendelő elfogadja és tudomásul veszi, hogy az indokolatlanul vagy a szerverátlagnál nagyobb terhelés , a szerver vagy más felhasználók folyamatos üzemelését befolyásoló tényezők a Szerződés és/vagy Mb. Szerződés azonnali felmondását eredményezik a Szolgáltató részéről a hátralévő szolgáltatási és/vagy megbízási díjak időarányos visszafizetésével. Ezen okok miatt a Szolgáltató korlátlanul és előzetes jelzés nélkül zárolhatja a a webáruházat, weboldal rendszert és egyéb honlapot a szerver folyamatos működésének biztosítása érdekében. A szerverátlagnál nagyobb terhelés pontos adatait a Szolgáltatótól kérheti el az adott szerverre vonatkozóan, amennyiben nem biztos abban, hogy weboldalt, weboldal rendszerét és egyéb honlapját az adott szerveren korlátozás nélkül használhatja. 3.4.2 Irányadó maximális használat naponta: Processzor használat: 0.5%, Mysql használat: 2.0%. Értelmezés: 3.8.1 es pont. A weboldalon feltüntetett csomagok -amennyiben nincs egyéb pontosítás- maximálisan havi 0,5 terabájt forgalmat biztosítanak. 3.5 Az Előfizető és/vagy Megrendelő köteles a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges azonosítókat titokban tartani, a jogosulatlan használatból eredő károkért az Előfizetői és/vagy Megrendelői felel. 3.6 Az Előfizető és/vagy Megrendelő tudomásul veszi és elfogdja, hogy a Szolgáltató Ügyfélrendszere által generált Díjbekérőn szereplő szolgáltatások automatikusan felmondásnak tekinti a Szolgáltató az Előfizető és/vagy Megrendelő részéről azt, hogy a tárgy Díjbekérőn szereplő fizetési határidőig, a tárgy Díjbekérőn szereplő szolgáltatások díjait a Szolgáltató felé nem rendezi (ekkor a Szolgáltató jelen ÁSZF 7.5 pontja alapján a tárgy Díjbekérőn nem rendezett szolgáltatásokat a fizetési határidő lejártát követő nap első percével megszünteti). 3.7 Az Előfizető és/vagy Megrendelő köteles a Szolgáltató által nyilvántartott Ügyféladataiban történő változást haladéktalanul de legkésőbb 15 napon belül a Szolgáltatónak bejelenteni azáltal, hogy a Szolgáltató Ügyfélrendszerében a megváltozott Ügyféladatokat az Előfizető és/vagy Megrendelő a korábbi Ügyféladatok felülírásával rögzíti. 3.8 Az Előfizető és/vagy Megrendelő elfogadja, hogy 3.8.1. Nem használhatja a rendszer forrásainak több, mint 25% -át 90 másodpercnél tovább. Ezek szerver oldali működésképtelenséget okozhatnak. Ezekbe bele tartoznak a CGI szkriptek, FTP, PHP, HTTP stb. 3.8.2 Nem futtathat bármiféle interaktív real-time chat alkalmazást amelyek szerveroldali erőforrásokat használnak. Távoli erőforrást használó programok teljes körűen használhatóak. 3.8.3 Nem futtathat IRCD vagy daemons típusú alkalmazásokat. 3.8.4 Nem futtathat IRC-vel azonos működéssel rendelkező programot. 3.8.5 Nem futtathat bit torrent alkalmazásokat vagy klienst. 3.8.6 Nem vehet részt bármiféle fájl cserélő tevékenységben. 3.8.7 Nem futtathat játék szervereket. (pl counter stritke) 3.8.8 Nem futtathat cron-okat fél óránál gyakrabban 3.8.9 Nem futtathatja az alábbi oldalakat, tartalmakat, programokat alkalmazásokat: " Egyedi megállapodás alapján,kivétel lehetséges "
- videómegosztó "youtube féle" oldalak;
- ingyenes játékmegosztó oldalak;
- topsites, aukciós oldalak;
- IRC szkriptek/bots;
- proxy szkriptek, anonymers;
- kalóz szoftverek/warezok;
- image hosting scripts (pl.: Photobucket; Tinypic);
- AutoSurf/PTC/PTS/PPC oldalak;
- IP Scanners;
- Bruteforce programok/szkriptek/alkalmazások;
- Online chanel alkalmazásokat kép-, videó-, hangrögzítést (pl.: online tv vagy online rádió alkalmazásokat);
- spma szkriptek, mail bombers;
- banner kiszolgálót (kereskedelmi jellegű banner kiszolgálót);
- közösségi oldalak, különös tekintettel az ingyenes regisztrációval rendelkezőkre;
- file dump/mirror scripts (rapidsher-hez hasonló oldalak);
- kereskedelmi jellegű audio stream;
- zálog/bank kötvény jellegű oldalak, programok;
- High Yield Interest Programok (HYIP) és kapcsolódó oldalak;
- Befektetési oldalak (FORES, E-Gold Exchange, Second Life/Linden Exchange, Ponzi, MLM/Piramid Exchange);
- Bármilyen jogvédett tartalom használata engedély nélkül;
- Prime Banks programok;
- Lottó oldalak;
- MUDs/RPGs/PPBGs;
- gyűlöletkeltő/rasszista tartalmak;
- hackereknek szóló oldalak, tartalmak, programok;
- közerkölcsbe ütköző illetve pornó oldalak;
- illegális oldal népszerűsítési tevékenységek;
- fórumok amelyek linkeket, tartalmakat, írásokat tartalmaznak hacker oldalakról tartalmakról;
- tisztességtelen oldalak (amelyek szerepelnek, jelen vannak a következő oldalakon: aa419.org, escrow-fraud.com);
- Mailer Pro tartalmú oldalak, tartalmak, programok; 3.8.10 PHP include -okra csak így hivatozhat: "include.php" és nem "http://domainnev.hu/include.php") 3.8.11. Tilos a Szolgáltató nevének/hírnevének csorbítása. 3.9 Az Előfizető és/vagy Megrendelő nem adhatja tovább a Szolgáltató által biztosított szolgáltatásokat.
3.10 Az Előfizető és/vagy Megrendelő tudomásul veszi, hogy a FREE tárhelycsomag rendelésekor csak fődomaint jelölhet meg a tárhely alapértelmezett domainjeként, vagy a Szolgáltató által ingyenesen biztosított free.hu fődomain végződésű aldomaint.
3.11 Az Előfizető és/vagy Megrendelő tudomásul veszi, hogy a FREE tárhelycsomag használata esetén amennyiben 30 naptári naponta minimum 1 alkalommal a http://wwwl.ugyfelkapum.hu címen található Tárhelyvezérlő felültre nem lép be, az utolsó belépést követő 31. naptári nap 21.00 -kor az Előfizető által igénybe vett free tárhelycsomag szolgáltatása megszüntetésre kerül, az ott található Adatok, valamint Ügyféladatok végleges és visszavonhatattlan törlésre kerülnek.
4. RENDELKEZÉSRE ÁLLÁS GARANCIA ÉRVÉNYESÍTÉSE. Amennyiben maga a szerver adott hónapon belül több, mint 1 % -nál többet nem volt elérhető, a Szolgáltató az adott hónapot teljes mértékben jóváírja, azáltal, hogy erre az időszakra nem számláz, Díjbekérőt nem állít elő vagy előre kifizetett szolgáltatás esetén a lejárat után + 1 hónapot szolgáltat illetve a már elkészített Díjbekérőt automatikusan jóváírja a Ügyfélrendszerben. 3. fél által használt monitor program riportjai az érvényesítéshez nem használható a szerverek ilyen programokkal való külső kompatibilitása miatt. A rendelkezésre-állás garancia érvényesítéséhez a Szolgáltató honlapon megadott e-mail címére kell írni, a szolgáltatáskiesés tárgyhónapjának utolsó napját követő 15 napon belül egy kérést, melyet elbírálva ha Szolgáltató jogosnak ítéli a kérelmet, a biztosított 1 hónapot a Szolgáltató jóváírhatja.
5. ÁRVÁLTOZÁS. A Szolgáltató jogosult módosítani a szolgáltatásainak tartalmát és díját, erről azonban köteles tájékoztatni az Előfizetőt és/vagy Megrendelőt a honlapon. Előre kifizetett szolgáltatás és/vagy megbízás díja csak az Előfizető és/vagy Megrendelő kifejezett kérésére, Szolgáltató egyetértésével módosítható.
6. ÁSZF VÁLTOZÁSAI. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, a jelen ÁSZF egyoldalú, előzetes tájékoztatás nélküli módosításához, melyet a Szolgáltató saját honlapján köteles közzétenni.
7. A SZERZŐDÉS HATÁLYA. 7.1 A Szolgáltató a jelen ÁSZF-ben szabályozott szolgáltatásokat és/vagy megbízásokat a Szerződésben és/vagy Mb. Szerződésben és kifizetés szerint meghatározott ideig nyújtja az Előfizető és/vagy Megrendelő számára. 7.2 Amennyiben az Előfizető és/vagy Megrendelő a Szerződést és/vagy Mb. Szerződést felmondja, köteles a Szerződés és/vagy Mb. Szerződési esedékes díjat a Szolgáltatónak a Szerződés és/vagy Mb. Szerződés felmondásakor egy összegben megfizetni. A felmondás kizárólag írásban történhet, postai vagy elektronikus levél útján. A Szerződés és/vagy Mb. Szerződést visszamenőleges hatállyal felmondani nem lehet. Olyan Szerződést és/vagy Mb. Szerződést felmondani amelyről hivatalos számla még nem készült csak az Ügyfélrendszerben generált Díjbekérő, külön irásban felmondai nem szükséges, mivel annak fizetési hatiáridejánek lejártát követően a tárgy Díjbekérőben szereplő szolgáltatásokat jelen ÁSZF 7.5 pontja alapján a Szolgáltató automatikus felmondásnak tekinti. 7.3 Mindkét fél jogosult a Szerződés és/vagy Mb. Szerződést azonnali hatállyal felmondani, amennyiben a másik fél a jelen Szerződést és/vagy Mb. Szerződést megszegi. 7.4 A Szerződés és/vagy Mb. Szerződés rendes felmondása nem mentesít a felmondás napjáig keletkezett kötelezettségek (pl. fizetési kötelezettség) alól. 7.5 A Szolgáltató automatikus felmondásnak veszi azt, amennyiben az Előfizető és/vagy Megrendelő a szolgáltatás(ok)hoz igénybe vett domain nevet másik szolgáltatóhoz az Előfizető és/vagy Megrendelő átregisztrálja és erről előtte nem értesíti a Szolgáltatót. A Szolgáltató felmondásnak tekinti azt is, ha az Előfizető és/vagy Megrendelő az Ügyfélrendszer által generált az Előfizető és/vagy Megrendelő által igénybevendő már meglévő folytatólagosan igénybevett szolgáltatás(ok) és/vagy megbízások esedékes díjait tartalmazó Díjbekérő végösszegét, a Díjbekérőn feltüntetett fizetési határidőig a Szolgáltató felé nem rendezi ekkor a Szolgáltató a Díjbekérőn jelzett fizetési határidőt követő naptári nap első percében az Előfizető és/vagy Megrendelő által nem rendezett Díjbekérőn szereplő szolgáltatás(oka)t automatikusan megszünteti. A felmondás nem mentesíti az Előfizetőt és/vagy Megrendelőt a már igénybevett szolgáltatás(ok) és/vagy megbízás(ok) során keletkezett díjfizetési kötelezettségek teljesítése alól. A felmondás, az előre fizetett szolgáltatás(oka)t és/vagy megbízás(oka)t is beleértve, pénzügyi teljesítéssel nem jár a Szolgáltató részéről, de a Szolgáltató rendes esetben csak rendkívüli felmondással élhet. (azaz törvényben vagy jelen ÁSZF -be ütköző tevékenységek esetén) A Szolgáltató az előre kifizetett szolgáltatás(oka)t és/vagy megbízás(oka)t csak úgy mondhatja fel, amennyiben visszafizeti az időben még hátralévő, kifizetett szolgáltatások és/vagy megbízások időarányos ellenértékét. A Szolgáltató megrendelési és szerződéskötési szándéktől történő elállásnak tekinti az Előfizető és/vagy Megrendelő részéről, ha az Ügyfélrendszer által generált az Előfizető és/vagy Megrendelő igénybevendő megrendelt nem meglévő folytatólagosan igénybe nem vett szolgáltatás(ok) és/vagy megbízások esedékes díjait tartalmazó Díjbekérő végösszegét, a Díjbekérőn feltüntetett fizetési határidőig a Szolgáltató felé nem rendezi.
8. DOMAIN REGISZTRÁCIÓ. 8.1 Előfizető és/vagy Megrendelő a Szolgáltatón keresztül domain regisztrációt igényelhet. Előfizető és/vagy Megrendelő a Szerződés és/vagy Mb. Szerződés elküldésével kijelenti, hogy a kiválasztott tld. (végződés) nyilvántartó szervezete által előírt szabályozást elfogadja. (Pl.: .hu esetén: ISZT (www.domain.hu), .org esetén ICANN (www.icann.org stb.) 8.2 Az Előfizető és/vagy Megrendelő kijelenti, hogy a domain igénylésével, delegálásával és fenntartásával kapcsolatos kérdésekben a Szolgáltató és az adott tld.-hez tartozó Nyilvántartó döntéseit elfogadja. (pl. nem valós adatok megadása esetén a domain törlési listára és zárolásra kerül) 8.3.1 .Előfizető és/vagy Megrendelő elfogadja, hogy amennyiben a .hu regisztráláshoz nem biztosít aláírt, hiteles dokumentumot a Szolgáltató részére megbízást ad a domain a Szolgáltató nevére történő bejegyzésére a gyorsabb beregisztrálás érdekébe, de ezzel együtt természetesen a Szolgáltató kötelezi magát az Előfizető és/vagy Megrendelő jelzése alapján a domain névről történő lemondó nyilatkozat megtételére és azt elküldeni az Előfizető és/vagy Megrendelő részére. Amennyiben az előzetes várakozás időtartama alatt az Előfizető és/vagy Megrendelő hivatalos domain igénylőlapot nyújt be és erről elektronikus vagy postai úton értesíti a Szolgáltatót (pl a Szolgáltató oldaláról letöltve) a Szolgáltató a domain bejegyzését leállítja és azt az Igénylő nevére újraindítja. A Szolgáltató minden tőle elvárhatót megtesz a domain minél hamarabb történő bejegyzésért, de ennek elmaradásáért nem vonható felelősségre. Ezért amennyiben az Előfizető és/vagy Megrendelő regisztrációs dokumentumokat nem biztosít, jelezheti, hogy enélkül indítsák a domainját. 8.3.2 Előfizető és/vagy Megrendelő felszólíthatja a Szolgáltatót a domain bejegyzésére, bármikor, amikor annak indítása nem történt meg és a fizetési és dokumentum beadási kötelezettségnek az Előfizető és/vagy Megrendelő már eleget tett. 8.3 Az Előfizető és/vagy Megrendelő a Szolgáltatótól domain nevet bérelhet. Ebben az esetben a választott domain a Szolgáltató nevén szerepel, de a domain fenntartási költségei az Előfizetőt terhelik, mely költségeket azok esedékességekor a Szolgáltató az Előfizetőnek és/vagy Megrendelőnek kiszámláz. 8.3.1 A Szolgáltatótól bérelt domaint az Előfizető és/vagy Megrendelő az Előfizetés alatt sajátjaként teljes jogúan és körűen használhatja, a Szerződési feltételek, az ÁSZF Domain-ra vonatkozó pontjai, illetve a Netikett vonatkozó pontjai betartásával. Azok megszegése esetén a Szolgáltató jogosult a bérelt domain használatát azonnal felfüggeszteni, melyről az Előfizetőt és/vagy Megrendelőt e-mail útján tájékoztatja. 8.4 A Szolgáltató felé az Előfizető és/vagy Megrendelő kötelező jelezni, ha a domain regisztrációs papírokat a Szolgáltató felé továbbította, viszont annak regisztrációja nem történt meg vagy kezdődött el két munkanapon belül. 8.5 A Szolgáltató a domain név regisztrációjának elmaradása miatt vagy a domain név lejárata miatt felelősséget nem vállal. Ekkor természetesen a befizetett és nem teljesített domain regisztrációs költséget az Előfizető és/vagy Megrendelő részére köteles visszautalni kivéve, ha az Előfizető és/vagy Megrendelő a domain delegálási igényét visszavonja. 8.6 Amennyiben a domain regisztráció lejártának időpontja előtt, az Előfizető és/vagy Megrendelő azt a szolgáltatást, amelyhez a tárhelycsomag mellé járó domain(-ek) ingyenes regisztrációja történt felmondja, akkor az Előfizető és/vagy Megrendelő köteles a szolgáltatáshoz ingyenesen regisztrált domain regisztrációs díját, a domain regisztrációjának teljes időtartamára, a Szolgáltató részére megfizetni, a Szolgáltató honlapján a http://wwwl.ugyfelkapum.hu/mod.php?mod=pages&mode=view&id=12 linken elérhető aktuális Domain árlista alapján.
9. WEBÁRUHÁZ (WEBÁRUHÁZAK) ÉS/VAGY WEBOLDAL RENDSZER (RENDSZEREK) EGYÉBB HONLAPOK KÉSZÍTÉSE TELEPÍTÉSE BŐVÍTÉSE. 9.1 A Szerződést és/vagy Mb. Szerződést a Szolgáltató a teljesítés megkezdése előtt szolgáltatott információk, adatok és dokumentumok birtokában, a Szerződésben és/vagy Mb. Szerződésben foglaltak szerint teljesíti. Abban az esetben, ha a Előfizető és/vagy Megrendelő az oldaltervet utólag módosítja, kiegészíti, vagy bármilyen módon és mértékben megváltoztatja, a Szolgáltatónak jogában áll új teljesítési határidőt kitűzni és a szolgáltatás ellenértékét arányosan növelni. 9.2. A Szolgáltató vállalja, hogy a megrendelés teljesítése előtt egy alkalommal lehetőséget biztosít az Előfizető és/vagy Megrendelő számára az elkészítendő oldal egyes szolgáltatásainak, dizájnjának és szerkezeti felépítésének pontosítására. Az Előfizető és/vagy Megrendelő ezzel a jogával a szerződés hatályba lépésének napjától számított 7 munkanapon belül élhet. 9.3. Az Előfizető és/vagy Megrendelő kérheti az egyes oldalak elkészülte után közvetlenül, a nem dinamikus, adminisztrátori felületen keresztül nem karbantartható oldalak kép illetve szöveges tartalmának módosítását. 9.4. A Szolgáltató feltételezi, hogy valamennyi az Előfizető és/vagy Megrendelő által a fejlesztés során átadott anyag, legyen az szöveg vagy kép, az Előfizető és/vagy Megrendelő tulajdonát képezi, harmadik személyek szerzői jogát nem sérti és a fejlesztéshez szabadon felhasználható. 9.5 A Szolgáltató által szolgáltatott anyagok, úgymint forráskód, grafika, fotó, videó, animáció és szöveg, a Szolgáltató kizárólagos tulajdonában marad mindaddig, amíg az Előfizető és/vagy Megrendelő a megrendelt megbízás díját teljes egészében ki nem fizette. Ekkor az említett anyagok tulajdon és használati joga átszáll az Előfizetőre és/vagy Megrendelőre. 9.6. A weboldal fejlesztésre vagy átépítésre kötött Szerződés és/vagy Mb. Szerződés nem vonatkozik az átadott webáruház, weboldal rendszer, egyéb honlap frissítésére és/vagy módosítására, átalakítására. A Szolgáltató, ezeket a megbízásokat külön Szerződés és/vagy Mb. Szerződés alapján végzi. 9.7. Tekintettel arra, hogy a Szolgáltató sem a webáruház, sem a weboldal rendszer vagy egyéb honlap tartalmi kialakítására, sem a későbbi működtetésére az Előfizető és/vagy Megrendelő előzetes hozzájárulása nélkül befolyással nem bír, valamint arra, hogy a weben a Szerződés és/vagy Mb. Szerződés aláírásakor általánosan elfogadott műszaki standardok szerinti adminisztratív oldalon történik a webáruház, weboldal rendszer, egyéb honlap tartalmának módosítása, a Szolgáltatót sem a webáruházba, weboldal rendszerekbe, egyéb honlapokba és az adattárakba feltöltött információkért, tartalomért, sem a webáruházak, weboldal rendszerek, egyéb honlapok tartalmának jogosulatlan megváltoztatásáért, sem az adminisztrációs felületen keresztül küldött elektronikus levelek tartalmáért felelősség nem terheli, ezen felelősség az Előfizetőt és/vagy Megrendelőt terheli. 9.8. Az Előfizető és/vagy Megrendelő valamint a Szolgáltató kijelentik, hogy külön megkérdezés nélkül bármikor nyilvánosságra hozhatják a szerződő felek adatait úgymint: cég vagy vállalkozás/vállalkozó neve, tevékenysége, székhelye vagy telephelye internetes weboldalának címe az alábbi célból: - A szerződés létrejöttének tényét. - Referencia adására, marketing, PR cikk céljaira, saját honlapon való szerepeltetésre. 9.9. Az Előfizető és/vagy Megrendelő jogai és kötelezettségei 9.9.1. Az Előfizető és/vagy Megrendelő vállalja, hogy az előre rögzített ütemezési terv szerint meghatározott feladatok elvégzéséhez a szükséges anyagokat, információkat Szolgáltató rendelkezésére bocsátja. 9.9.2. Az Előfizető és/vagy Megrendelő vállalja, hogy Szolgáltató által elkészített, a Szerződésben és/vagy Mb. Szerződésben meghatározott feltételeknek megfelelő szolgáltatást átveszi és a Szerződésben és/vagy Mb. Szerződésben rögzített díjat, a Szerződés és/vagy Mb. Szerződés, és az ÁSZF rendelkezéseinek megfelelően megfizeti. 9.9.3 A megbízás teljesítése valamint az Előfizető és/vagy Megrendelő általi elfogadását, átvételét követően az Előfizető és/vagy Megrendelő megszerzi az elkészült munka illetve ehhez kapcsolódó szoftver vagy egyéb számítógépes alkalmazás korlátlan használati jogát, és jogosulttá válik a megbízás eredményének felhasználására, hasznosítására. 9.9.4 Amikor az Előfizető és/vagy Megrendelő hozzájárulását adta ahhoz, hogy a fejlesztés nyilvánosan hozzáférhetővé váljon, ezzel egyszersmind elismerte azt, hogy a webáruház, weboldal rendszer, egyéb honlap, mind dizájn és tartalom vonatkozásában, teljes mértékben megfelel a Szerződésben és/vagy Mb. Szerződésben foglalt rendelkezéseknek. 9.9.5 Felek megállapodnak abban, hogy a Szerződésben és/vagy Mb. Szerződésben és a mindenkor érvényes ÁSZF-ben szabályozott általános fizetési feltételeken túl a konkrét fizetési határidőket betartják. 9.9.6 Az Előfizető és/vagy Megrendelő hozzájárulását adja, hogy díjmentesen, korlátlan ideig az általa megrendelt és elkészült webáruház, weboldal rendszer, egyéb honlap összes oldalán, a Szolgáltató, saját reklám célzatú a webáruház, weboldal rendszer, egyéb honlap oldalainak alján - úgynevezett láblécében - egy szöveges formátumú Dankó István Egyéni Vállalkozó illetve az elkészült webáruház, weboldal rendszer kialakításában résztvevő alvállalkozó vagy alvállalkozók cégneve tartalmú link mutasson a Szolgáltató illetve az alkvállakozó vagy alvállalkozók oldalára. 9.9.7 Az Előfizető és/vagy Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató a Szerződésben és/vagy Mb. Szerződésben megrendelt munkák teljes egésze GNU Általános Nyilvános Licenc alá tartozik, és kijelenti, hogy a GNU Általános Nyilvános Licenc-et magára nézve kötelező érvényűnek tekinti. 9.10. Szolgáltató jogai és kötelezettségei 9.10.1 Szolgáltató vállalja, hogy az Előfizető és/vagy Megrendelő részére a Szerződésben és/vagy Mb. Szerződésben megfogalmazott paraméterek felhasználásával az előre meghatározott ütemterv szerint elvégzi a Szerződés és/vagy Mb. Szerződés hatálya alá tartozó megbízásokat. 9.10.2 Szolgáltatónak mindaddig joga van a megbízás munkálatainak megkezdését megtagadni, míg az Előfizető és/vagy Megrendelő, a Szolgáltató részére nem biztosítja a munkavégzéshez szükséges információkat, anyagokat. 9.10.3 Szolgáltató kijelenti, hogy az általa készített, internetes webáruház, weboldal rendszer, egyéb honlap, alkalmazást, programot vagy egyéb anyagot érintő vagyoni és szerzői jogairól a megrendelés teljesítésével, illetve az azért járó ellenérték megfizetésével lemond. 9.10.4 A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy az általa készített illetve használt és feltelepített fejlesztések oldalai a következő legelterjedtebb (és legfrisebb verziószámú) web-böngészőkön megfelelően megjelenjenek: Internet Explorer; Google Chrome; Mozilla Firefox; Opera, Safari de ezt minden esetben a szabványok és a technológia gyors fejlődése és váltakozásai miatt szavatolni nem tudja. 9.10.5 Szolgáltató vállalja, hogy a munkáról folyamatosan tájékoztatást ad a megbízás ideje alatt az Előfizető és/vagy Megrendelő kérésére, telefonon vagy e-mail útján - az Előfizető és/vagy Megrendelő által felhatalmazott személyek számára - térítés nélkül azzal a megszorítással, hogy a felvilágosítási kötelezettség kizárólag a megrendelések igénybevételéhez és rendeltetésszerű használatához szükséges információkra terjed ki. 9.10.6 Szolgáltató vállalja, hogy a megbízást a Szerződésben és/vagy Mb. Szerződésben meghatározott határidőn belül elvégzi, és azt használatra kész állapotban az Előfizetőnek és/vagy Megrendelőnek átadja. 9.11 Átadás, átvétel 9.11.1 Az Előfizető és/vagy Megrendelő köteles a Szolgáltató által számlázott, az Előfizető és/vagy Megrendelő által megrendelt a Szerződésben és/vagy Mb. Szerződésben rögzített munka ellenértékét a Szolgáltatónak határidőben megfizetni. Előfizető és/vagy Megrendelő azzal fogadja el késznek és elkészültnek a Szerződésben és/vagy Mb. Szerződésben rögzített munkát, amikor annak teljes és maradéktlan, a Szerződésben és/vagy Mb. Szerződésben foglalt vagy a Szolgáltató által számlázott ellenértékét, a Szolgáltatónak a Szerződésben és/vagy Mb. Szerződésben foglalt illetve a a Szolgáltató által kibocsájtott számlán feltüntetett és/vagy jelen ÁSZF-ben rögzített fizetési határidőn belül megfizeti vagy a Szerződésben és/vagy Mb. Szerződésben rögzített munka eredményét annak végeleges helyére a Szolgáltató feltelepíti oly módon, hogy az Előfizető és/vagy Megrendelő részére a Szolgáltató átadja a szükséges hozzáférési adatokat, vagy a Szerződésben és/vagy Mb. Szerződésben rögzített munka eredményét a Szolgáltató valamilyen adathordozón az Előfizető és/vagy Megrendelő részére átadja a szükséges hozzáférési adatokkal együtt, vagy a Szerződésben és/vagy Mb. Szerződésben rögzített munka eredményének letöltését a Szolgáltató lehetővé teszi az Előfizető és/vagy Megrendelő részére úgy, hogy a Szolgáltató átadja a letöltött tömörített csomag kibontásához és használatának megkezdéséhez szükséges hozzáférési adatokat. 9.11.2 Szerződő felek megállapodnak abban, hogy a Szerződés és/vagy Mb. Szerződés alapján kibocsátott számlák esetében - ha a felek írásban másként nem rendelkeznek - a fizetési határidő a számlán szereplő időpont, de legkésőbb a számla kiállításának dátumától számított 8. nap. 9.11.3 A Szolgáltató a Szerződésben és/vagy Mb. Szerződésben rögzített megbízások elvégzése után számlázza le az Előfizetőnek és/vagy Megrendelőnek a megbízási díjat, mely a Szerződésben és/vagy Mb. Szerződésben került rögzítésre. A számlán jelölt esedékesség után be nem folyt összegekre a Szolgáltató a mindenkor érvényben lévő ÁSZF-ben rögzített késedelmi kamatot számíthatja fel. 9.11.4 Az Előfizető és/vagy Megrendelő a Mb. Szerződésben aláírásával hozzájárul, hogy nevét és az általa a Mb. Szerződés alapján elkészült webáruházat, weboldal rendszert, egyéb honlapot Szolgáltató felhasználja saját marketing és referencia céljaira. 9.12 Szerződés időtartama, felmondás 9.12.1 Az Előfizető és/vagy Megrendelő és a Szolgáltató megállapodnak abban, hogy a Szerződést és/vagy Mb. Szerződést határozott időre kötik, mely időpont a a Szerződésben és/vagy Mb. Szerződésben rögzített munka jelen ÁSZF 9.11.1 pontja szerint Előfizető és/vagy Megrendelő késznek fogadja el. 9.12.2 Felek megállapodnak abban, hogy amennyiben a másik fél a Szerződésben és/vagy Mb. Szerződésben vállalt kötelezettségeit súlyosan megszegi (a vállalt kötelezettségeit nem teljesíti, vagy minden további együttműködéstől elzárkózik), úgy azonnali hatályú felmondásnak van helye. 9.12.3 Az Előfizető és/vagy Megrendelő felmondása esetén, amennyiben érvényesen létrejött, de még nem teljesített egyedi megrendelés van folyamatban, köteles a Szolgáltatónak a felmondás időpontjáig a falmondásból származó igazolt kárának, illetve a felmondás időpontjáig a Mb. Szerződésben foglalt elvégzett munkák megtérítésére. 9.12.4 Szolgáltató felmondása esetén, amennyiben érvényesen létrejött, de még nem teljesített egyedi megrendelés van folyamatban, köteles a megkezdett részfeladat(oka)t befejezni, az Előfizető és/vagy Megrendelő pedig köteles az(oka)t kifizetni, amennyiben az a Szerződésben és/vagy Mb. Szerződésben meghatározottaknak megfelel. 9.12.5 Indokolt esetben a Szerződés és/vagy Mb. Szerződés felmondására mindkét félnek van lehetősége. A felmondás abban az esetben érvényes, ha a felmondó fél azt írásban e-mail útján, faxon, vagy postai úton a Szolgáltatónak eljutatott levél formájában tesz meg. Amennyiben a Megrendelő a korábban a Szolgáltató által kizárólag a Megrendelőnek szóló Mb. Szerződésben szereplő szolgáltatásokat mondja fel, és a felmondást tartalmazó levelet a Mb. Szerződésben szereplő kapcsolattartást biztosító e-mail címtől vagy fax számtől eltérő e-mail címről vagy fax számról küldi, akkor a Megrendelő által küldött levélben a Megrendelőnek hivatkoznia kell a Mb. Szerződés Iktatási számára. Az Előfizető és/vagy Megrendelő által kezdeményezett felmondást a Szolgáltató írásban, az Előfizető és/vagy Megrendelő Mb. Szerződésében rögzített e-mail címére vagy fax számára küldött válaszlevél formájában igazolja vissza. 9.13 Garancia, támogatás 9.13.1 A Szolgáltató a Szerződésben és/vagy Mb. Szerződésben elvégzett munkákra - és kizárólagosan az általa elvégzett munkákra 6 hónap nem anyagi természetű garanciát vállal mely következőket foglalja magába: a Szolgáltató által a Szerződésben és/vagy Mb. Szerződésben elkészített munka hibáit a garancia időtartama alatt díjmentesen, a hiba bejelentését követő 1 órán belüli kezdéssel kijavítja. 9.13.2 A Szolgáltató a Szerződésben és/vagy Mb. Szerződésben elvégzett munkákra - és kizárólagosan az általa elvégzett munkákra 3 hónap terméktámogatást vállal mely következőket foglalja magába: a Szolgáltató által a Szerződésben és/vagy Mb. Szerződésben elkészített munka kezelésével, használatával, működtetésével kapcsolatosan nyújt a http://wwwl.ugyfelkapum.hu weboldalon rögzített Ügyfélszolgálati nyitvartási időben technikai jellegű tanácsadást. 9.13.3 A Szolgáltató a Szerződésben és/vagy Mb. Szerződésben elvégzett munkára nyújtott technikai segítségnyújtásából eredeztethető hibás működésből vagy nem működésből eredő anyagi vagy egyébb természetű károkért semmilyen felelősséget nem vállal. 9.13.4 A Szolgáltató a Szerződésben és/vagy Mb. Szerződésben elvégzett munka hibás működéséből vagy nem működéséből eredő anyagi vagy egyébb természetű károkért semmilyen felelőséget nem vállal. 9.13.5 A garancia és a támogatás kezdetének ideje jelen ÁSZF 9.11.1 pontjában rögzítettek szerinti átvétel időpontja. Ez az időpont a Szerződésben és/vagy Mb. Szerződésben utólagosan kerül rögzítésre a Szolgáltató és az Előfizető és/vagy Megrendelő aláírásával.
10. BIZTONSÁGI MENTÉSEK, FOLYAMATOS ÜZEMELÉSHEZ KARBANTARTÁS VALAMINT FRISSÍTÉSEK ÉS FEJLESZTÉSEK. 10.1 A Szolgáltató vállalja a kiválasztott csomagnak megfelelő időközönként a teljes a Szolgáltató által telepített webáruház (webáruházak) és/vagy weboldal rendszer (rendszerek), egyéb honlap (honlapok) összes fájljainak mentése ide értve az egyéb esetlegesen utólag az Előfizető és/vagy Megrendelő által a webáruház (webáruházak) és/vagy weboldal rendszer (rendszerek), egyéb honlap (honlapok) könyvtáraiba felmásolt fájlokat, tartalmakat fájlok, képek, videók stb., valamint az oldalak üzemelését biztosító MySql vagy/és PostgreSql adatbázis is. Nem kerülnek mentésre a tárhelyhez kapcsolódó E-mail és egyéb a tárhely által nyújtott, és a tárhely Adminisztrációs felületéről elérhető tartalmak, valamint a tárhely Adminisztrációs felületének működését biztosító tartalmak és adatbázisok. A mentéseket - amennyiben az Előfizető és/vagy Megrendelő megrendeli a megfelelő csomag kiválasztásával - a Szolgáltató CD vagy DVD adathordozóra rögzíti amit az Előfizetőnek és/vagy Megrendelőnek Postai úton juttat el, melynek anyagköltsége valamint a Postai költsége a Szolgáltatót terheli. 10.2 Bármilyen okból meghibásodott és ez által vagy üzemképtelen, vagy hibásan, hiányosan üzemelő webáruház (webáruházak) és/vagy weboldal rendszer (rendszerek), egyéb honlap (honlapok) adatbázisának a legutolsó mentésből történő helyreállítása. 10.3 Bármilyen okból meghibásodott és ez által vagy üzemképtelen, vagy hibásan, hiányosan üzemelő webáruház (webáruházak) és/vagy weboldal rendszer (rendszerek), egyéb honlap (honlapok) fájljainak a legutolsó mentésből történő helyreállítása. 10.4 A Szolgáltató a webáruház (webáruházak) és/vagy weboldal rendszer (rendszerek), egyéb honlap (honlapok) meghibásodásának tudomásra jutástól számított 1 órán belül megkezdi a helyreállítást, és a helyreállítás megkezdésétől számított 2 órán belül befejezi azt. Kivételt képez ez alól az az eset, amikor ettől eltérően állapodik meg szóban vagy írásban a Szolgáltató és az Előfizető és/vagy Megrendelő. 10.5 A Szolgáltató a webáruház (webáruházak) és/vagy weboldal rendszer (rendszerek), egyéb honlap (honlapok) meghibásodásának tudomásra jutás tényéről az Előfizetőt és/vagy Megrendelőt minden esetben elektronikus levél útján értesíti. 10.6 Ha a Szolgáltató nem tudja tartani a határidőket rajta kívül álló de a Szolgáltató munkavégzését is hátráltató illetve azt akadályozó meghibásodási okokból (pl.: szerver leállás, internet szolgáltatás kimaradás stb.), akkor az neki nem felróható, és azért illetve az ebből eredő károkért a Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli. 10.7 Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli a webáruház (webáruházak) és/vagy weboldal rendszer (rendszerek), egyéb honlap (honlapok) helyreállítást követő, de nem abból eredő meghibásodásaiból eredő károk miatt. 10.8 A helyreállítást követő esetleges adatvesztésekből eredő károk miatt a Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli. 10.9 A Szolgáltató figyeli az általa telepített webáruházzal (webáruházakkal) és/vagy weboldal rendszerrel (rendszerekkel), egyéb honlappal (honlapokkal) kapcsolatos fejlesztéseket, újabb bővítési lehetőségeket, és azokról elektronikus levél útján az Előfizetőt és/vagy Megrendelőt folyamatosan tájékoztatja, illetve ajánlatot tesz azok végrehajtására. 10.10 A Szolgáltató egyedi fejlesztéseket és javításokat hajthat végre az általa telepített webáruházzal (webáruházakkal) és/vagy weboldal rendszerrel (rendszerekkel), egyéb honlappal (honlapokkal) kapcsolatosan melyekről elektronikus levél útján az Előfizetőt és/vagy Megrendelőt folyamatosan tájékoztatja, illetve ajánlatot tesz azok végrehajtására.
11. ÁRUKÉSZLET KEZELÉSE, FELTÖLTÉSE. 11.1. A Szolgáltató jogai és kötelességei 11.1.2 A Szolgáltató köteles a "Minta" táblázatot Szerződés és/vagy Mb. Szerződés megkötése (mindkét fél általi aláírását) követő 24 órán belül elektronikus formában az Előfizető és/vagy Megrendelő rendelkezésére bocsájtani. 11.1.3 A Szolgáltató köteles a választott csomag méretétől függetlenül az Előfizető és/vagy Megrendelő által kitöltött és elektronikus formában a Szolgáltató részére eljuttatott "Minta" táblázat, és a mellékelt képfájlok kézhezvételétől - mely kézhezvétel tényéről a Szolgáltató az Előfizetőt és/vagy Megrendelőt elektronikus levél útján értesíti -, számított 72 órán belül a termékeket azok rendelkezésre bocsájtott fényképeivel egyetemben feltölteni. 11.1.4 A Szolgáltató köteles az Előfizető és/vagy Megrendelő webáruházának első oldalán rögzíteni illetve aktualizálni a termékek feltöltésének illetve frissítésének dátumát. 11.2. Az Előfizető és/vagy Megrendelő jogai és kötelességei 11.2.1 Az Előfizető és/vagy Megrendelő köteles a feltölteni kívánt termékek információit egy rendezett táblázatkezelővel készített fájlban (továbbiakban "Minta" táblázatban) a Szolgáltató rendelkezésére bocsájtani elektronikus formában. 11.2.2 Az Előfizető és/vagy Megrendelő a táblázatos fájl mellé - ha az Előfizető és/vagy Megrendelő kívánja - mellékelhet a termékekről egy darab maximum 600X600 pixel felbontású .jpg formátumú képet is. Ebben az esetben a "Minta" táblázatban rögzített termékek mellé, a "Minta" táblázat megfelelő oszlopában mellékelni kell az adott termék képfájljának a nevét. 11.2.3 Amelyik termék mellé az Előfizető és/vagy Megrendelő nem mellékel fényképet, ott "NINCS KÉP!" feliratú fénykép fog megjelenni a webáruház termékoldalain a termék fotójának helyén. 11.2.4 Amennyiben az Előfizető és/vagy Megrendelő az általa küldött "Minta" táblázatban szereplő termékek számával túllépi az előfizetett csomagban meghatározott termékmennyiséget, úgy a "Minta" táblázatban szereplő termékek fel lesznek töltve, de az aktuális árlista szerint a feltöltött termékmennyiségnek megfelelő csomag díját jogosult a Szolgáltató kiszámlázni a szolgáltatási díjként az Előfizetőnek és/vagy Megrendelőnek. 11.2.5 Ha az Előfizető és/vagy Megrendelő által az előfizetett csomagban szereplő termékszám túllépése rendszeres, (rendszeres ha legalább két egymást követő alkalommal fordul elő), úgy a szolgáltató egyoldalúan jogosult a szerződést módosítani a túllépett termékszámnak megfelelő szolgáltatási díj csomagja szerint, amit az Előfizetőnek el kell fogadnia, ellenkező esetben a Szolgáltató azonnali hatállyal jogosult a Szerződést egyoldalúan felbontani.
12. FIZETÉSI FELTÉTELEK. 12.1 A Szolgáltató az Előfizető és/vagy Megrendelő által aláírt Szerződés és/vagy Mb. Szerződés megérkezésétől 2 munkanapon belül az Előfizető és/vagy Megrendelő adataival a Szolgáltató saját Ügyfélrendszerén belül az Előfizető és/vagy Megrendelő részére - ha még nem rendelkezik a Szolgáltató Ügyfélrendszerében ügyfélfiókkal - ügyfélfiókot létrehozni valamint a fiókban az Előfizető és/vagy Megrendelő által aláírt vagy az az Előfizető és/vagy Megrendelő e-mail címéről általa válasz e-mailben jóváhagyott és elfogadott a Szolgáltató által készített Árajánlatban szereplő szolgáltatásokra Díjbekérőt generálni, melyet az Előfizető és/vagy Megrendelő a Díjbekérőn szereplő fizetési határidőig kézpénzes befizetéssel vagy átutalással egyenlítheti ki.
12.2 A Szolgáltató az Előfizető és/vagy Megrendelő által kiegyenlítet Díjbekérőn szerplő tételekről a kiegyenlítést követő 2-3 munkanapon belül hivatalos számlát állít ki, melyet a Szolgáltató az Előfizető és/vagy Megrendelő által a Szolgáltató Ügyfélrendszerében megadott névre és címre állít ki és levelezési címre küld ki Posta úton normál levélküldemény formájában. 12.3 Amennyiben az Előfizető és/vagy Megrendelő a rendszer által generált az Előfizető és/vagy Megrendelő igénybevendő szolgáltatások és/vagy megbízások esedékes díjait tartalmazó Díjbekérő végösszegét, a Díjbekérőn feltüntetett fizetési határidőig a Szolgáltató felé nem rendezi, azt a Szolgáltató a már meglévő szolgáltatás(ok) igénybévétele esetén az Előfizető és/vagy Megrendelő általi felmondásnak, új szolgáltatás(ok) rendelési szándéka esetén a szerződéskötési és rendelési szándéktól történő elállásnak tekinti, és a Szolgáltató jelen ÁSZF 7.5 pontja alapján fog eljárni.
13. ADATVÉDELEM 13.1 Szerződő felek tudomásul veszik, hogy jelen szerződést a másik fél írásos beleegyezése nélkül harmadik személy részére nem adják át. 13.2 A szerződő felek magukra nézve kötelező erővel ismerik el az adatkezeléssel kapcsolatosan rendelkező alábbi jogszabályokat és ajánlásokat: - az 1992. évi LXIII. törvény - A személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról, - az 1998. évi VI. törvény - Az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során (Strasbourg 1981. január 28.), - 2001. évi CVIII. Törvény (Az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről), - az "Online Privacy Alliance" ajánlásait
14. EGYEBEK. 14.1 A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdések esetén a hatályos magyar Ptk. és más vonatkozó jogszabályok, továbbá a hatályos magyar Internet szabványok alkalmazandók. 14.2 Felek bármifajta jogvitájukra alávetik magukat a Szolgáltató székhelye szerint hatáskörrel rendelkező bíróság kizárólagos illetékességének, amennyiben vitájukat elsődlegesen békés úton nem tudják rendezni. 14.3 Amennyiben a Szolgáltató és az Előfizető és/vagy Megrendelő között létrejött bármilyen Szerződés és/vagy Mb. Szerződés bármely pontja érvénytelen, úgy az egész szerződés nem válik érvénytelenné, az érvénytelen rész helyébe a felek akaratához legközelebb eső hasonló szabály lép.
15. VIS MAJOR. 15.1 Egyik fél sem felel a Szerződésben és/vagy Mb. Szerződésben foglalt kötelezettség teljesítéséért azon esetekben, amikor a felek érdekkörén kívül eső elháríthatatlan esemény merül fel. Ilyen körülménynek tekintendő például: természeti katasztrófa, tűz, áradás, hatóság rendelkezése, szükségállapot, lázadás, polgárháború, háború, sztrájk vagy hasonló munkabeszüntetés, szervertámadás, hacker támadások, jogosulatlan hozzáférések stb. 15.2 Ha Vis Major esemény miatt a szünetelés időtartama meghaladja a két hónapot, bármelyik Fél jogosult a Szerződést és/vagy Mb. Szerződést azonnali hatállyal felmondani. 15.3 A teljesített szolgáltatások és/vagy megbízások számlájának kiegyenlítése alól a Vis Major körbe tartozó események sem jelentenek mentességet.
16. FELÜGYELETI SZERVEK
16.1 NHH Budapesti Igazgatóság
Cím: 1015 Budapest, Ostrom u. 23-25.
Levelezési cím: 1525. Pf. 75
Telefonszám: +36-1-457-7100
Faxszám: +36-1-356-5520
16.2 Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Központi faxszám: +36-1-210-4677
16.2.1 Gyáli Iroda
Cím: 2360 Gyál Kőrösy út 118-120 (Arany János Közösségi Ház)
Telefonszám: +36-29-345-401
E-mail cím: fogyasztovedelemgyal@gmail.com
16.3 Gazdasági Versenyhivatal
Cím: 1054 Budapest, Alkotmány u. 5.
Levelezési cím: 1245 Budapest 5. Pf.1036
Telefonszám: +36-1-472-8900
Faxszám: +36-1-472-8905
Ügyfélszolgálat telefonszám: +36-1-472-8851
Ügyfélszolgálat faxszám: +36-1-472-8905
Ügyfélszolgálat e-mail cím: ugyfelszolgalat@gvh.hu
16.4 Pest Megyei Bíróság
Cím: 1146 Budapest, Thököly út 97-101.
Levelezési cím: 1443 Budapest, Pf. 175.
Telefonszám: +36-1-467-6200
E-mail cím: birosag@pest.birosag.hu
16.5 Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8.
Telefonszám: +36-1-474-7921
Faxszám: +36-1-474-7921
Név: dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu